יום חמישי, 8 בינואר 2009

תנו לצה"ל לכסח!


אמרו "תנו לצה"ל לכסח!"

ואני?
אני שמאלן-הומו-מנייאק-יפה-נפש-משתמט-סכין-בגב-האומה-עוכר-ישראל-עמלק רק כי אני לא מוכן לתת לצה"ל לכסח.
אמרתי לעצמי - בגללי?
בגללי לא נותנים לצה"ל לכסח?
בגללי תושבי שדרות חוטפים טילים על הראש כל הזמן?
וואלה, לא מתאים.

הגיע הזמן להחליף דיסקט.
אז הפעם נתתי - נתתי לצה"ל לכסח. מכל הלב.
שבועיים שלמים.
וצה"ל כיסח.
מה כיסח? כיסח ת,אמ-אמ-אמ-אמא שלהם.
אבל מה? את ירי הטילים לא הפסיק. את הקטע של הגנה על אזרחי מדינת ישראל - וואלה...לא הצליח לו.

ולמה לא הצליח? כי צה"ל מפחד שימותו לו חיילים.
וואלה, הגינוי.
לא רק צה"ל מפחד שימותו לו חיילים.
גם אני מפחד שימותו לי חיילים. כולנו מפחדים שימותו לנו חיילים.
אני כל כך פחדתי שימותו לי חיילים שהפסקתי בכלל להיות חייל - רק כי לא רציתי שאני אהיה אחד מהחיילים שימותו לי.
אני עדיין לא רוצה שימותו לנו חיילים ומסתבר שגם אף אחד אחר לא. גם לא אלה שאומרים תנו לצה"ל לכסח.
הגיוני - למה שנרצה?

אבל צה"ל לא פריאר. צה"ל קלט את כל המשתמטים והמציא חיל חדש - חיל בשר התותחים (מה שהיה נקרא פעם העורף) וגייסו אותי אליו.
אמנם אני גר בתל-אביב-שינקין-יפו, אבל כמו שכבר אמרו - זה רק עניין של זמן עד שהטילים יגעו עד אלי. והם יגיעו.

אז נכון, לי עוד לא קראו לעשות מילואים בחיל בשר התותחים.
אבל תושבי שדרות תופשים קו כבר 3 שנים (חוצמה איזה חודש בשנה - כשהם עושים מילואים בחילות אחרים).
דוקא שירות נוח בחיל - לא צריך להתגייס. לא צריך לחתום על קיטבג. לא צריך ללבוש מדים - רק לשבת בבית ולהתלונן.
ואם יפגע בי יום אחד איזה זיזלזאל או גראד או שיהאב - אז תפטר לצה"ל גם בעיית המשתמטים וגם בעיית השמאלנים.

ואז סוף סוף צה"ל ינצח.

תגובה 1:

elad אמר/ה...

לול. ענק. דרור קרן צריך לבצע את זה. תשלח לו. אגב דרור קרן, יש לו עכשיו סדרה אינטרנטית חדשה של מערכונים. תשלח לו,מה כבר יקרה.